sobota, 16 lutego 2013

tortillowe roladki Katki

... czas na mój stary sprawdzony przepis...ulubiony, bo można robić "czystkę" w lodówce... podstawą jest wieczna obecność placków tortilla w domu, reszta zależy od fantazji skręcającego .... tortillowe roladki  Katki ... przykładowe składniki: 
  • placki tortilli
  • ogórek świeży
  • papryka świeża
  • suszone pomidory w oliwie
  • twarożek homogenizowany
  • szczypiorek
  • rucola
  • ostra węgierska pasta paprykowa
  • sól, pieprz
  • cebulka prażona (niesfotografowana ;)
... wykonanie jest bardzo proste, rozkładamy placki tortilli tak, żeby jeden zachodził na drugi i rozsmarowujemy na nich serek...
... ogórki kroimy w słupki, zasypujemy liśćmi rucoli...
... to samo robimy z papryką, pomidory kładę w całości, bo jak wiecie, w kuchni jestem leniwa, ale jeśli ktoś jest ambitny, może pokroić w paseczki...
... na koniec złocista cebulka, kleksy z pasty węgierskiej, sól, pieprz...
... i zwijamy niczym sushiman - maki ;)
.... zawiniętą roladkę owińcie folią spożywczą i wstawcie na chwilę do lodówki, żeby "przeszła", a po chwili delektujcie się tą jakże błyskawiczną przekąską :)
... ta akurat jest wegetariańska, ale robiłam z szynką, salami pokrojonym w paski, z avocado ... właściwie chyba łatwiej byłoby powiedzieć z czym nie robiłam, moja ulubiona to: łosoś, avocado, koperek i śmietankowy serek....ech..jak tylko pomyślę, to zaraz mam ochotę wsiąść w auto i jechać do hipermarketu 24h, ale przecież piłam wino .... do skręconych paluchów :P .. wszystkiego smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz