niedziela, 17 lutego 2013

CKM (Cukinia, Kukurydza, Melon) - czyli sałatka dla facetów?

... wspominałam, że podczas moich ferii poznałam kilka nowych smaków, oto jeden z nich - najprostsza i chyba najzdrowsza sałatka świata - z 3 tylko składników, bez soli, cukru i majonezu, w sosie własnym, w zaskakującym połączeniu....przygotujcie tylko...
  • cukinię
  • melon
  • kukurydzę z puszki
....całość zajmie Wam dosłownie tyle, co zrobienie sobie kawy ;) ... cukinię (surową) kroicie w kostkę ...
... wrzucacie do miski, to samo robicie z melonem i kukurydzą - nie odsączajcie jej - sok z niej plus sok z melona, będzie całą kwintesencją tej sałatki....
... głupio mi to napisać...ale to już koniec :D ...
.... przeginam z tymi "niby - przepisami" nieprawdaż ;) coraz krótsze, za chwilę ktoś zarzuci mi również lenistwo w pisaniu, ja po prostu strasznie wygodnicka jestem i tyle :D ... smacznego rzecz jasna ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz