środa, 27 lutego 2013

pasta serowa Renaty SzIK ;)

... na Facebooku obiecałam Wam, że jeśli Ren wyrazi zgodę na upublicznienie przepisu na mega pyszną pastę, to ta pojawi się tutaj, zgoda jest więc biegnijcie do kuchni i przygotujcie:
  • ser żółty (najlepszy podobno Piórko, bo szczuplejszy ;)
  • orzechy włoskie
  • ząbki czosnku wedle uznania
  • olej rzepakowy (ja miałam taki z pomidorami suszonymi i bazylią)
... zaczynamy: ser ucieramy i tu uwaga! ważne! nie na łezce dużej, nie na łezce małej tylko na tym trzecim - co jak pięknie określiła Renata "takie jakby gwoździe rozerwane" :p roboty więcej, ale zrobiłam ściśle wg przepisu, dzień wcześniej utarłam z lenistwa na łezce - to wersja dla tych co mają minimum czasu ;) ... 
... orzechy siekamy na drobno...
... wyciskamy czosnek i wszystko łączymy ze sobą, dolewając oleju - tyle ile zabierze...
... i gotowe...
... Renata mówi, że najlepiej zrobić na sobotę, jak nie trzeba iść na drugi dzień do pracy ;p  ale przecież wszyscy wiemy, że wystarczy zasypać kanapkę natką pietruszki albo po prostu po wszystkim zjeść gałązkę tejże zieleniny ;)
Kochani to jest pyszneeeee :) smacznego Wam życzę a w pas się kłaniam Renacie SzIK za ten przepis, którym mogłam się z Wami podzielić :)

2 komentarze:

  1. Ten olej z dodatkami to gdzieś kupujesz czy robisz swój? BO ja od jakiegoś czasu domowe oleje smakowe robię sama właśnie na rzepakowym, bo te kupne na oliwie z oliwek były dla mnie zbyt gorzkie (a olej nie ma swojego smaku)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam na spróbowanie kujawski olej rzepakowy, występuje w małych buteleczkach, chyba w 4 smakach, tu użyłam z bazylią, czosnkiem i pomidorami :) pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń