czwartek, 7 marca 2013

tosty z czekoladą i gorgonzolą czyli mega bomba kaloryczna

...."zjecie tosty z czekoladą i gorgonzolą"? - pytam od rana.... "coooo"?????, "nie ma mowy"... "ja z samą czekoladą", " a ja z samą gorgonzolą"... no i masz.... chcesz podłechtać podniebienie bliskich a tu spotykasz się z wykrzywionymi paszczami....za moment wchodzi Werka: "wiesz co? nie mogę się zdecydować, czy z czeko czy z serem, a połączenia się boję" ;) ... "dobra rób - raz kozie"... ;)... no to zrobiłam....
  • chleb tostowy
  • gorzka czekolada
  • gorgonzola
  • masło
.... smarujemy kromki porządnie masłem, z jednej strony...
 ....kładziemy posmarowaną stroną na patelnię i układamy kostki czekolady i kostki sera...
... przykrywamy drugą kromką, masłem do góry...
..... po chwili przewracamy na drugą stronę i chrupiącym tostem możemy się zajadać, dopóki nas nie zemdli ;)
...." można jeszcze jednego"? - pytają niemalże równocześnie moi sceptycy ;)... smacznego, tylko nie zapomnijcie pobiegać po tej bombie kalorycznej :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz