poniedziałek, 17 grudnia 2012

łódeczki cykorii z farszem czyli śniadanie inaczej

otworzyłam rano lodówkę.... śniadanie....mam dość kanapek z serkiem, jajecznicy na maśle, bułki z szynką czy owsianki, hipnotyzuję półki, kombinuję i wyciągam po kolei:

  • paczka "plastikowej" szynki konserwowej ;)
  • serek śmietankowy
  • szczypiorek
  • papryka
  • grecki jogurt
  • kapary
  • cykoria
  • węgierska pasta paprykowa
  • sól
  • pieprz



pomysł na łódeczki z cykorii przyszedł w 3 sekundy, wszystko w kostkę i do michy, jogurtu ciut do "związania", pasty węgierskiej odrobinę (bo ostra) do smaku


wymieszałam, oblizałam widelec i nafaszerowałam listki cykorii, "ubździłam" kaparami do tego buła pszenna (znów odchudzanie odeszło w siną dal) i czerwona herbata :) to był uroczy poranek :D powtórzę to na pewno :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz