czwartek, 24 marca 2016

Po prostu wracam!!!





... wracamy, jak gdyby nigdy nic... chwilę nas nie było... wiele się wydarzyło... ktoś dorósł... ktoś inny bardziej dorósł... ;)
... wracamy z potrzeby serca, z potrzeby buszowania w kuchni, a co najważniejsze dla nas - bo Wy tęsknicie (podobno ;) a Wy, bo ponad dwa głosy to już liczba mnoga przecież :P
Na bok żarty, dowodem na to, że gotowanie w naszym domu jednak się odbywało, niech będzie kilka przypadkowo wylosowanych z telefonu fot... :D
... obiecujemy, że będzie dużo nowości, przedstawimy Wam firmy, które zechciały z nami współpracować, pokażemy... ciiiii... reszta w praniu, yyyyy… tfu... W gotowaniu... 
Jak dobrze znów tu być ♥️

















3 komentarze:

  1. Wygląda smacznie! Koniecznie muszę też przetestować w swojej kuchni. Mam nadzieję, że wyjdzie mi coś smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem ciężko wrócić do do zdrowego odżywiania, jeśli nabrało się złych nawyków, które najczęściej wynikają po prostu z braku czasu. Doskonale o tym wiem, dlatego chętnie korzystam z różnych możliwości, które pozwolą mi utrzymać dietę. W tym przypadku akurat liczę na catering od https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-lodz

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to prawda i ja stale mam z tym problem. W końcu doszłam do wniosku że zacznę zamawiać dietę pudełkową od https://torbasmaku.pl/ i w końcu zadbam o swoje żywienie. Może jeszcze się na siłownię zapisze i w końcu odzyskam dawną sylwetkę

    OdpowiedzUsuń