piątek, 3 maja 2013

pesto z rukoli

ojjjj ... długo mnie tu nie było.... przepraszam z góry wszystkich, którzy zaglądali i nic nowego się nie pojawiało... w ostatnim miesiącu porzuciłam kuchnię na rzecz nowego zajęcia, mojego nowego pomysłu na życie, obiecuję jednak poprawę, wszystko powolutku wraca do normy, a kto powiedział, że nie można pogodzić kilku zajęć naraz ;)... nie ukrywam, że dodatkową motywacją było nawiązanie współpracy z firmą "freshmint" http://freshmint.com.pl/, zostałam zasypana dosłownie kilogramami świeżych ziół do testowania no i trzeba było ostro wziąć się do roboty :D ... z tego miejsca chciałabym podziękować serdecznie za zaufanie, jakim zostałam obdarzona i za wybranie właśnie mojego bloga :) kłaniam się w pas :)
....dziś pesto z rukoli.... przygotujcie:
  • rukola
  • ząbki czosnku
  • pestki dyni
  • pestki słonecznika
  • zielone oliwki
  • oliwa z oliwek
....prosto i szybko jak zwykle czyli: obrane ząbki czosnku rozdrabniacie wraz z pestkami dyni i oliwkami...
... ja - pestki dyni wrzuciłam do rozdrobnienia prosto z opakowania, natomiast pestki słonecznika uprażyłam na suchej patelni...(możecie jedno i drugie zrumienić)
.... po wystudzeniu dorzuciłam do zmiażdżonej masy, następnie dodałam liście rukoli, dolałam oliwę i zamieszałam, ja nie solę, bo oliwki są słone, ale stopień "słoności" pozostawiam Wam :)
... smarujcie i wcinajcie - pyszne i zdrowe :)
a za sponsorowanie w/w pesto dziękuję firmie "freshmint" :D http://freshmint.com.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz